pátek 18. ledna 2019

10 day writing challenge - Za oponou

Tak, 10 day writing challenge je u konce. 10 různých témat v průběhu 10 dní. Podělím se s vámi o dojmy, záludnosti zdánlivě lehkých témat a o tom, jak se mi to celé vlastně psalo.


Nebudu se vyjadřovat asi ke všem tématům, protože některá se mi psala celkem lehce. Největší problém byl vždycky hned na začátku - vymyslet, abych napsala v rámci daného tématu něco pěkného, originálního a zároveň se neopakovala v celém konceptu. Jakmile jsem vymyslela tohle, psaní už nebyl takový problém. Přesto ale byla některá témata těžší než jiná a já vám hned vysvětlím proč:

Tohle téma by samo o sobě nebylo vůbec těžké. Chtěla jsem ho ale pojmout nějak netradičně, ne jako seznam přečtené literatury. Všechny knihy navíc spojuje jistá provázanost v podobě zvířecích postav. Myslím, že ten kvíz se mi nakonec docela povedl. 

Troufám si tvrdit, že tenhle úkol byl nejtěžší z celé výzvy. Ne kvůli tomu, co jsem napsala. Psala jsem to pro 3 konkrétní lidi a psala jsem to tak, jak jsem to v tu chvíli cítila. Nejtěžší na tom ale bylo zmáčknout tlačítko "publikovat". Měla jsem pocit, jako bych před vámi stála nahá. Odhalená až na kost. Dala jsem vám možnost vidět něco, co je jinak vždycky důkladně ukryté. Pořád nevím, jaký z toho mám vlastně pocit.

Tohle mi nešlo. A je to na textu asi poznat. Slovo bylo fajn, ale neměla jsem vůbec žádnou inspiraci. Nakonec jsem napsala úryvek něčeho, co možná někdy rozvedu víc (jako se to stalo třeba s Kocourem). Nejvtipnější mi ale přišlo samotné slovo - Neigeusse/Sněhová, protože "sněhová" bylo moje jméno na twitteru během posledních dvou měsíců, než jsem se zase vrátila k tomu původnímu. Náhoda?

Básnička obecně by asi nebyla takový problém, až na to, že to většinou nejde na povel. Takže jsem rozepsala asi pět různých námětů. Ani jeden se mi nelíbil. Přiznám se, že jsem trochu podváděla - nakonec jsem totiž použila jeden motiv, který se mi v hlavě urodil už hodně dávno. A protože se to tématicky hodilo, propojila jsem to s postavou Sněhové ze dne #7. Nakonec to všechno do sebe tak nějak zapadlo... 


Celkově za sebe musím říct, že bylo super číst příspěvky ostatních (a odkazy na jejich texty zveřejním v dalším postu, jakmile mi je všichni dopošlou). Jsem ale ráda, že je výzva u konce. Teď si zase na chvilku dám kopyta nahoru, udělám si kafe a místo psaní si budu číst :)




Žádné komentáře:

Okomentovat