neděle 6. ledna 2019

10 day writing challenge aneb jdu si hrát se slovy


Nudím se hodně, to nemohu říct. Mám pocit, že jsem se dostala do oka hurikánu. Stojím tam, zírám na všechno vířící kolem, nevěřím vlastním očím, zatímco se mi nepohne ani vlásek na hlavě. No tak dobře, kecám. Vlasy mi lítají všemi směry z toho, co se kolem děje. Takže bych se chtěla trochu odreagovat. Jak jsem psala v Jednom přání, chtěla bych letos víc psát. A co mi v tom vlastně brání?


Občas je těžké najít nějaké téma, o kterém bych chtěla psát. Nebo o kterém si myslím, že byste chtěli číst. Takže jsem trochu zapátrala na "těch internetech" a rozhodla se, že každý den napíšu jeden příspěvek na předem dané téma. Původně jsem hledala výzvu na 30 dní. Jenomže upřímně - chtěl by to někdo každý den číst? Sotva. A já se znám. 30 dní je dlouhá doba, v půlce bych zlenivěla a pak už by to nepřineslo žádný užitek ani zábavu. Takže jsme to zkrátila na 10 dní a témata jsem si poskládala sama tak, aby mě to bavilo. 10 dní v kuse se snad zvládnout dá.

Kdy?

Začínám zítra - tedy 7. 1. 2019. Tak nějak se to i hodí, protože ve stejný den začínám i Get Out Of Your Own Way challenge s mojí milovanou Cait Donovan. Téma, které jsem si zvolila, je psaní. Takže tohle se přímo nabízí :)

Co?

Témata jsou následující: 

#1 - 10 likes & 10 dislikes. / 10 věcí, co mám ráda a 10 věcí, co ráda nemám.
#
2 - My favourite book(s). / Moje oblíbená kniha (knihy).
#3 - Three things I want to say to different people. / 3 věci, které bych chtěla říct různým lidem.
#4 - A letter to someone. Anyone. / Dopis někomu. Komukoli.
#5 - A happy memories. / Šťastné vzpomínky.
#6 - Rewrite a fairytale of my choice. / Přepis pohádky dle vlastního výběru.
#7 - Close my eyes, pick a word from the dictionary and write something what includes that word. / Se zavřenýma očima vybrat náhodné slovo ve slovníku a napsat cokoli, v čem se to slovo objeví.
#8 - A story about my favourite fictional character. / Příběh o mé oblíbené fiktivní postavě.
#9 - A poem. / Básnička.
#10 - Anything about me. / Cokoli o mně.


Po následujících 10 dní budu přidávat denně jeden příspěvek na blog (můžete si všechny najít zpětně pod tagem "challenge") podle témat výše. Jedenáctý den sepíšu, co všechno mi to přineslo a s kterými tématy jsem nejvíc zápasila.

Co od toho čekám? 

Asi hlavně zábavu. Jsem sama zvědavá, kam mě ta témata zavedou a co z toho vznikne. Už teď vím, že některá z nich budou docela oříšek (proto jsem je taky na seznam zařadila) a na některá se už hrozně těším.

Co čekám od vás?

No kromě vaší podpory vůbec nic :) Budu ráda, když si to přečtete a případně mi tu necháte i komentáře - já píšu, ale porota jste vy! 

Těším se! 


Žádné komentáře:

Okomentovat