úterý 8. ledna 2019

10 day writing challenge - Den #2

Takže dneska je den #2 spisovatelské výzvy a téma je My favourite book(s). / Moje oblíbená kniha (knihy). Přiznám se, že jsem nad tím přemýšlela celý včerejšek a usoudila jsem, že jsem si na sebe upletla bič. Nejen, že nevím, jak to dneska celé pojmout. Taky mi chybí to zásadní - nevím, kterou knihu/knihy vybrat. A když už si konečně nějakou/nějaké vyberu, jak to udělat, abych vám neprozradila děj, pokud jste ji/je ještě nečetli?

Původně jsem si myslela, že tohle bude hrozně lehké téma. Takže abyste věděli, spletla jsem se. Oblíbených knížek mám několik. Pokusím se vám představit pár z nich tak, abyste měli chuť si je taky přečíst, protože rozhodně stojí za to. Pořadí je čistě náhodné, tak jak mi jednotlivé knížky přišly na mysl. A protože tahle výzva je o hraní si se slovy a o hraní si obecně, udělám vám z toho tak trochu kvíz.


A - Rozbité hodinky a hodinář, který se je snaží doručit jejich majitelce. Důkaz, že i v malém stvoření dřímá velké srdce a odvaha.  A zmínila jsem se už o tom, že je to myšák?


B - Leknín, myš a kočka. Ananasová pasta a úhoř. Chloe a Colin. Piano, které vám namíchá drinky podle melodie, kterou hrajete. Láska ve všech svých skutečných podobách.


C - Příběh o Pilátovi Pontském, který vlastně není až tak úplně o něm. Je to snad spisovatel, kdo píše ten příběh? A nebo je spisovatel součástí příběhu? Jako bonus - kocour jednou z hlavních postav.


D - Londýn, tajemný markýz, dveře, Dvířka a mluvící krysy. A jakmile jednou propadnete, už se vám těžko vrací zpátky. Otázkou ale zůstává, zda-li vůbec zpátky chcete..


Tak to jsou 4 z mých oblíbených knih. Pokud nevíte, o jaké knihy jde, tak rozuzlení máte hoooooooodně dole. Ale zkuste si nejdřív tipnout, jen tak pro radost. A nepodvádějte :)




































A - Trilogie Čas ani myš nezastaví, Není čas ztrácet čas, V písku času (Michael Hoeye)
B - Pěna dní (Boris Vian)
C - Mistr a Markétka (Michail Bulgakov)
D - Nikdykde (Neil Gaiman)

Žádné komentáře:

Okomentovat