sobota 8. října 2011

Salisbury a rozválené šutry

Tak mam trochu casu, nez Maruska prijde ze sprchy, tak budu pokracovat. Ve ctvrtek rano jsme nebyly schopne se vyprdelit driv, Maruska vstala na snidani jen diky memu "prijemnemu" vyrazu ve tvari. Odjely jsme i s Marii vlakem do Salisbury, abychom si prohledly mistni katedralu a Maruska taky za kazdou cenu chtela videt Stonehenge. 

V Salisbury na nadrazi jsme si spatne precetli ceduli a misto do centra jsme vyrazily na opacnou stranu - do prumyslove casti :D moc se nam to nezdalo, tak jsme se zeptaly a vratily se zpatky k nadrazi. Pres pekny parcik jsme se dostaly az ke katedrale, kde jeji cast (svete div se) byla pod lesenim. Mam na to leseni docela stesti.. Uplne dovnitr jsme nesly, ale vnitrni ochoz vypadal jak chodby z Harryho Pottera. 

Nebe bylo krasne modre.. Asi 5 minut a pak zacalo prset. Tak jsme si tam na chvili sedly a pockaly. Byla to jen prehanka, kterych jsme za ten den potkaly vic. Potom jsme se tak trochu prochazely mestem a hledaly neco k jidlu a po obede jsme zapadly do info centra, kde si Marie s Maru koupily listky na Stonehenge. Ja si nekoupila nic, protoze par rozvalenych sutru a davy turistu me nezajimaji. Maruska se me chvili snazila premluvit a nakonec se ji to nepovedlo, tak jsem je sla vyprovodit na bus. Mela jsem cas do jejich odjezdu asi 10 minut, kdyz jsem si vsimla, ze ten jejich listek plati i na Old Sarum - jakesi stare hradiste, co na fotce vypadalo pekne. Takze jsem si to rozmyslela a dobehla do infocentra koupit si taky listek :D Pri placeni mi pani oznamila, ze bus jede za 10 minut a pan ji opravil, ze vlastne uz za sest. Kdyz jsem dostala listek, zeptala jsem se, jestli plati taky na to Old Sarum a pani mi oznamila, ze ano, ale ze se tam zavira ve 4 a ze uz to teda nestihnu :D takze jsem vlastne jela na Stonehenge kvuli Old Sarum, na ktere jsem se ani nedostala. Ale jely jsme kolem toho a asi ani neni o co stat. 


Stonehenge me prijemne prekvapil, zase tam byl vichr a lidi taky dost, ale opet mame hodne fotek. Fotila jsem hlavne vrany :D jinak to bylo presne tak, jak jsem cekala - zadna idylka, z obou stran dalnice, vetsi plot, mensi plot, na jednom miste kdo vi proc vybagrovany travnik... Ale vylezlo slunicko prave vcas, aby z toho byl hezky zapad slunce. Byly jsme zmrzle jak ... A v gift shopu jsem zase potkala cechy. Ty taky musi byt vsude. Kdyz jsme dorazily do Bathu, byly jsme zmrzle a hladove a zalezly jsme na cinu, ktera byla vyborna, ale nejak jsem to nesnedla cele, coz me ted pred snidani trochu mrzi :D

Žádné komentáře:

Okomentovat