pondělí 3. října 2011

Cesta do Portsmouth

Tak se opet hlasim, tentokrat z krasneho mesta Portsmouth. Jsem na ipodu, tak to bude dneska trochu kratsi. Prave jsem nam zabookovala 3 noci v Bathu, kde podle vseho toho moc neni, ale mame v planu odtamtud cestovat na vylety do Salisbury, Avebury a Glastonbury. 


Dneska jsme s Maruskou vyrazily v devet rano od Lucky, rozloucily jsme se s ni a s radosti vyuzily jeji nabidky na uschovnu nasich krosen. Jen s batohy jsme tedy vyrazily do centra Oxfordu, odkud nam to podle infa na netu melo jet- z Gloucester Green, coz se cte jako ´glustr green ´. Jenze tam jsme se dozvedely, ze nam to odtamtud nejede a musime vyuzit mistni mhd a tak jsme se svezly az na planinu nikoho. Same parkoviste, jedna cekarna uprostred toho a tri zastavky busu zpet do centra. Tak jsme se tam na slunicku usadily a ja jsem se sla zeptat nejakeho pana v uniforme, odkud to jede. Zacalo to dobre, pan se me 2x zeptal, na co se ho to vlastne tazu. Moje uroven anglictiny je uplne zalostna:D podle vseho. Nakonec mi rekl: here. Ale moc jsem mu neverila, takze jsme se postupne ptaly asi 4 lidi a vsichni nam rekli to same, tak uz jsme tomu trochu verily. Bus prijel se zpozdenim, ale prijel, coz byl div, kdyz tam nebyla jedina cedule, jedine info. Cesta byla celkem nudna a nezajimava. 


 V Portsmouth je krasne. Netypicke rijnove pocasi vyhnalo lidi na plaz v plavkach, i kdyz nam teda zas tak velke vedro nebylo. Ale naaadhera, nadherna plaz, kaminky, more, racci... Nas hostel jsme nasly bez problemu, cestou jsme sly skoro celou dobu podel plaze, ja fotila jak diva. Hostel vypada suprove, hrozne utulne, na chodbach jsou stare vzorovane koberce, mame pokoj samy pro sebe a nemuzeme si stezovat. Mame tu i peknou kuchynku, koupelna taky ujde a more mame hned za rohem. Klidne bych tu zustala i dyl, kdyby tu bylo vic k videni. Je tu takova krasna primorska pohodicka a vsechno smrdi rybinou:D Zitra nas ceka cesta vlakem do Bathu, tak uvidime, jestli britske vlaky za neco stoji, kdyz jsou tak drahy. Omlouvam se za preklepy, jednim prstem se mi pise spatne. Mejte se fajn a zavidte:D





Žádné komentáře:

Okomentovat