neděle 2. října 2011

Oxford 2011

Dneska jsme se hezky vyspaly (já na zemi ve spacáku, Maruška na sedačce ve spacáku a doufám, že se na další noc prohodíme, trochu na mě táhlo) a udělaly jsme si pěknou snídani na zahrádce. Lucka má totiž super miniaturní zahrádku, která je jako stvořená na snídani, oběd i večeři a nebo na čtení knížky nebo prostě jen na takové krásné povalování na sluníčku. Nijak extra jsme nespěchaly se vstáváním a snídaní, takže jsme do centra vyrazily asi tak kolem poledne. Maruška si brala na sebe šaty, takže jsem nechtěla být za burana a navlíkla jsem se do sukně a žabek, protože tenisky se mi k tomu bohužel nehodily. A to byla zásadní chyba :D



Centrum jsme prošly poměrně rychle, ta hezká část Oxfordu není zase tak moc velká, všude samé koleje a taky studenti s dekami a polštáři v ruce, protože dneska se stěhovali na koleje. Prošly jsme se k Radcliffe Camera a na radu Lucky jsme se vydaly na prohlídku věže. Jenže to mi nikdo předem neřekl, že ty schody tam budou tak uzoučké a v žabkách to tam bude opravdu lahůdka.. Za tři libry jsem se vystresovala víc než dost, ale výhled stál celkem za to. Až na to, že to tam bylo tak strašně uzoučké, že nás tam pouštěli po skupinkách a my samy jsme měly problém se tam někomu vyhýbat.. a znáte turisty - ty se nacpou všude, všechno fotí a všude překáží :D


Cesta dolů byla ještě větší zážitek, protože sukně mi vesele povlávala do rytmu a tím pádem jsem neviděla kam šlapu, žabky mi klouzaly dolů a jediné kloudné zábradlí představovalo povlávající lano.. no ale přežila jsem to jen s mírně odřenýma nohama.
Potom už jsme se couraly tak všude možně bez cíle a viděly jsme toho hodně, hodně jsem toho nafotila, až jsme došly k muzeu, kde bohužel zavírali asi za 10 minut po tom, co jsme tam vlezly, takže jsme se stihly jen vyfotit u dinosaurů a šly jsme zase ven. Potom jsme se snažily propašovat do Velké síně Harryho Pottera na Christ Church college, ale zrovna večeřeli, takže jsme se tam neprodraly. Místo toho jsme se "propašovaly" k ubytku a do areálu, který byl dnes přístupný jen studentům a udělaly jsme si tam fotku, jako že jsme tam opravdu byly. To byla naše poslední zastávka a vyrazily jsme opět k Lucce domů, já se teda ploužila už jen z posledních sil, protože jsem měla z žabek oteklé a opuchýřované nohy, ale došly jsme v pořádku a Lucka nám zrovna dělala dobrou večeři.
Zítra nám končí pobyt tady v Oxfordu a právě řešíme, kam se vrtneme dál, protože náš původní plán s kolečkem po Anglii vzal trochu za své, takže musíme poněkud improvizovat - záleží na tom, kde seženem ubytko a kolik stojí lístek busem. Taky nevím, jak to bude s internetem až do mého odjezdu na Zéland, takže pokud se nebudu ozývat, tak pravděpodobně obě žijeme, akorát nemáme internet :)
Ozvu se, až budu mít co psát a až budu mít připojení.

Žádné komentáře:

Okomentovat