pondělí 30. dubna 2012

Z Mt. Cook do Christchurch



Procházka na vyhlídku k Mt Cook byla strašně příjemná. Měly jsme krásné počasí, výhled stál opravdu za to a cesta nebyla vůbec náročná. Jak jinak, mám opět spoustu krásných fotek :)

Když jsme došly na vyhlídku k Mt Cook a daly si tam dobrou sváču (jako ostatně všude:D), chvilku jsme se tam ještě zdržely a potom jsme se vydaly směrem na Tekapo, kde jsme přespaly. Moc jsme se tam nezdržely, protože jsme přijely už poměrně později, takže jsme se akorát prošly kolem jezera Tekapo, udělaly miliony fotek a vrátily se na hostel. Druhý den jsme se vydaly do Christchurch, kde mě Evička vykopla před hostelem jako nechtěné dítě (:D) a já jsem tam osiřela. Ona sama pokračovala za Lindou.


Nastaly mi krušné časy, snažila jsem se najít si v Christchurch práci, ale nakonec jsem usoudila, že tam zůstat nechci. Christchurch podle mě bývalo opravdu hezké město, alespoň to centrum. Jenže po tom zemětřesení je to centrum pořád ještě zavřené a okolní části jsou akorát samý průmysl. Procházela jsem tam ulicemi a na každém rohu byla nějaká opravna aut a samé takovéhle věci v tom stylu. Navíc půlka obchodů je zavřená, přestěhovaná, domy rozpadlé.. no co vám budu říkat, padla tam na mě z toho taková deprese, že jsem se po pár dnech sebrala a odjela jsem zpátky do krásného a slunečného Nelsonu.

A teď jsem tady, sešla jsem se tu s kamarády z Napieru a mám se fajn, užívám si tu poslední dny na Zélandu a pravděpodobně tu zůstanu až do odletu. Letí mi to z Aucklandu, takže zase musím zpátky nahoru na sever, ale to bych měla stihnout v rámci max 3 dnů, takže do té doby můžu být budto tady, nebo se tedy už rovnou přesunout do toho Aucklandu a podívat se tam, protože tam jsem ještě nebyla. Ale to si rozmyslím až v pondělí. Počítám, že minimálně do úterka zůstanu v Nelsonu :)

A tím bych asi zatím skončila můj cestovní blog, protože ted už tady asi nebude nic tak zajímavého, abych o tom musela psát. 



EDIT: nakonec jsem letěla z Christchurch, takže jsem si odpustila celou tu štreku zpátky na sever do Aucklandu. Jelikož jsem měla ještě stále v živé paměti původní cestu na Zéland, rozhodla jsem se, že nebudu na letence zase až tak moc šetřit a letěla jsem se Singapore airlines přes Singapur a ačkoli jsem vůbec za celou dobu nespala, byl to naprosto super let. Přiletěla jsem do Londýna, kde jsem pak ještě 11h čekala na letadlo do Prahy a z Prahy jsem se ještě trmácela na sever autobusem, takže jsem domů přijela naprosto vyřízená a světe div se, ani tam jsem nemohla spát ..

Žádné komentáře:

Okomentovat