neděle 10. února 2019

10 day writing challenge - 5 autorů, 10 témat a spousta představivosti

Když jsem připravovala témata pro 10 day writing challenge, vybírala jsem je tak, aby mě bavila, byla zajímavá, případně záludná a nutila mě přemýšlet. Vybírala jsem je pro sebe a ani ve snu mě nenapadlo, že by se někdo k výzvě přidával. Nebyl to můj záměr a o to víc mě překvapilo, když Míra přišel s tím, že by se mohli zapojit i jiní. 


Nakonec se do výzvy přidalo 5 dalších lidí. 10 dní jsme si vzájemně pod hashtagem #10daywritingchallenge na twitteru sdíleli svoje výtvory. A já si myslím, že stojí za to je schovat všechny pod jedno křídlo. Takže tady je máte, seřazené podle autorů. 

5 autorů, 10 témat, 50 interpretací.

#1 Deset věcí co (ne)mám rád
#2 Mé oblíbené knižstvo
#3 Tři vzkazy
#4 Dopis
#5 Štastné vzpomínky
#6 Přepis pohádky dle vlastního výběru
#7 Something about random word: Over
#8 Fordovo velmi pozdní odpoledne
#9 Mým dávným
#10 Něco o mně


Míra K.
#1 10 věcí, co mám a nemám rád.
#2 Moje oblíbené knihy.
#3 3 věci, které bych chtěl říct různým lidem.
#4 Dopis někomu. Komukoli.
#5 Šťastné vzpomínky.
#6 Přepis pohádky dle vlastního výběru
#7 Vybírání slova z náhodného slovníku


Děvče v modrých šatech
#1 10 likes & 10 dislikes. / 10 věcí, co mám a nemám ráda
#2 My favourite book(s). / Moje oblíbená kniha (knihy)
#3 Three things I want to say to different people. / 3 věci, které bych chtěla říct různým lidem.
#4 A letter to someone. Anyone. / Dopis někomu. Komukoli.
#5 A happy memories. / Šťastné vzpomínky
#6  Rewrite a fairytale of my choice. / Přepis pohádky dle vlastního výběru.
#7 Close my eyes, pick a word from the dictionary. / Se zavřenýma očima vybrat náhodné slovo ve slovníku.
#8 A story about my favourite fictional character. / Příběh o mé oblíbené fiktivní postavě.
#9 A poem. / Básnička.
#10 Anything about me. / Cokoli o mně.


Ospalý Sovák
#1 10 likes & 10 dislikes. / 10 věcí, co mám rád a 10 věcí, co rád nemám.
#2 My favourite book(s). / Moje oblíbená kniha (knihy).
#3 Three things I want to say to different people. / 3 věci, které bych chtěl říct různým lidem.
#4 A letter to someone. Anyone. / Dopis někomu. Komukoli.
#5 A happy memories. / Šťastné vzpomínky.
#6 Rewrite a fairytale of my choice. / Přepis pohádky dle vlastního výběru
#7 Close my eyes, pick a word from the dictionary and write something what includes that word. / Se zavřenýma očima vybrat náhodné slovo ve slovníku a napsat cokoli, v čem se to slovo objeví.
#8 A story about my favourite fictional character. / Příběh o mé oblíbené fiktivní postavě.
#9 A poem. / Básnička.
#10 Anything about me. / Cokoli o mně.


hvězdička K.
#1 10 VĚCÍ, CO MÁM RÁDA … A 10 VĚCÍ, CO NE
#2 10 TIPŮ KE ČTENÍ
#3 3 VĚCI, KTERÉ BYCH CHTĚLA ŘÍCI
#4 DOPIS PRO VŠECHNY MÉ LÁSKY
#5 CHVÍLE, PRO KTERÉ STOJÍ ZA TO ŽÍT
#6 SALÁTKOVO DOBRODRUŽSTVÍ

Žádné komentáře:

Okomentovat