úterý 24. ledna 2017

Deník zamilované cyničky

Ačkoli si na ten nejvíc komerční svátek všech trapně zamilovaných ještě pár týdnů počkáme, nebude to dlouho trvat a začne rozsáhlá mediální masáž. Osobně toho mám plné zuby, stejně jako veškerých skvělých a výhodných akcí "pro dva" typu "Romantický wellness víkend v horách pro zamilované", které se bohužel na různých portálech objevují celoročně. Jakožto single téměř z povolání shledávám všechny tyto nabídky silně diskriminující. Nechápu, proč je všechno postavené na tom, že lidé musí nutně žít v páru. Jakoby si snad jedinec nemohl vystačit sám.
Nicméně i zarytý cynik může chytit nějakou tu citovou virózu, se kterou se musí náležitě vypořádat :)

1.
Dneska jsem se účastnila jedné akce, na kterou mě vytáhla kamarádka a její přítel. Samozřejmě se ukázalo, že jsem tam jediná bez doprovodu, což na tvářích všech přítomných zamilovaných párů vykouzlilo soucitný výraz a následně evokovalo nutnost se svou zamilovaností navzájem trumfovat. Odešla jsem, aniž by si toho někdo z nich všimnul. Ani by mě nepřekvapilo, kdyby se tam vzájemně trumfovali ještě teď.

2. 
Dostala jsem pozvánku na svatbu pro sebe a svého + 1. Zdvořile jsem odmítla nejen toho + 1, ale i tu svatbu. Nerada bych na něčí svatbě vzbuzovala soucit, že jsem chudák bez partnera. Místo toho jsem si koupila knížku a už se těšim, až si jí SAMA v klidu doma přečtu.

3.
Ach jo, kamarádka se mi snaží dohodit kamaráda jejího přítele. Prý by bylo super, kdybychom mohli chodit na rande ve čtyřech. Nechápu, kde vzala ten dojem, že já stojím o rande ve čtyřech a že by ten kamarád jejího přítele mohl být můj typ..

............

Pondělí
Dneska jsem měla sraz s kámošem v naší oblíbený hospůdce. Náhodou jsme tam potkali jednoho jeho známého. Vzhledově nijak extra zajímavej, ale byl milej a vtipnej, celkem fajn.

Úterý
Ty jo.. od včerejška nějak nemůžu přestat myslet na toho kámošova známýho. Vlastně, když tak nad tim tak přemejšlim, byl docela hezkej. Ne takovej ten hezounkovskej typ, ale měl něco do sebe.

Středa
Venku je naprosto krásnej den! Svítí sluníčko a padá sníh. Prostě nádhera!! ... Sakra, mám dojem, že mi asi přeskočilo. Už druhej den v kuse se nemůžu na nic soustředit, jsem děsně roztěkaná, nevnímám okolí a moje myšlenky se bohužel pořád točí kolem pondělního večera.. A taky začínám mluvit jako optimista!

Čtvrtek
Myslim, že jsem v háji. Po důkladné analýze konzultované s kámoškou docházím k jasnému závěru a diagnóze. Asi jsem se zamilovala. Absolutně nechápu, jak se to mohlo stát, vždyť jsem většinou proti takovým divným pocitům úplně imunní.. Sakra, tohle neni normální, připadám si jak puberťačka a dokonce přemýšlím, jak se mám zítra nechat ostříhat, abych se mu v tom líbila!! Musim si na něj sehnat číslo a zase se s nim sejít. Byli bychom krásný pár!!

Pátek
Muj pracovní výkon za tenhle týden se rovná nule. Většinu času jsem se nedokázala soustředit ani na rutinní záležitost jako je schválení objednávek. Jsem zralá na psychiatra. Alespoň jsem se ale přesvědčila, že moje chování vzhledem k volbě nového účesu je naprosto iracionální a nechám se ostříhat tak jak JÁ chci.

Sobota
Dneska jsem se viděla s kámošem. Chtěla jsem se zeptat na středobod svého vesmíru z uplynulého týdne, ale nějak mi to celé přišlo poněkud absurdní, takže jsem radši mlčela. Ostatně když nad tím uvažuju víc a víc, asi by se mi vysmál. 

Neděle
Ten novej účes mi fakt děsně sekne. Cítím se mnohem líp. Už se dokážu i soustředit a když tak přemýšlím nad celým tím šíleným týdnem, usuzuji, že jsem asi nebyla úplně ve své kůži. Ostatně je to šílenství, takhle se zbláznit do člověka, kterýho ani neznám. Ještě, že jsem se kámoše na to číslo neptala, asi by to byl akorát trapas..

Pondělí
Dneska to v práci stálo zase pěkně za houby. Venku leje, slezl všechen sníh a je zima. Nechápu, jak jsem si mohla někdy myslet, že je svět krásnej. Pondělí jako obvykle. V autobuse se děsně zamilovanej pár líbal skoro celou cestu až na konečnou..bleh.. Ještě před prvním kafem mě stihl naštvat kolega a odpoledne mám call se šéfem. Bože jak já nesnášim pondělky!!
Jediná dobrá zpráva dne je, že už jsem očividně zase ve svý kůži.

Žádné komentáře:

Okomentovat