pondělí 9. ledna 2012

Novoroční shrnutí



Název mluví za vše..

1. ztratila jsem náhradní baterii do foťáku, takže se budu muset pokusit sehnat tady nějakou další, protože jen s jednou nemůžu existovat.

2. nefunguje mi český telefon, nějak se mi nafoukla baterka, takže každou chvíli asi pukne a tím pádem nepracuje tak jak má. Čili pokud vám nechodí doručenky nebo vůbec nereaguju na zprávy, tak se nedivte, ještě pořád žiju, jen to nečtu.

3. zase pracujeme, opět na vinici. Prakticky pokračujeme ve stejném duchu jako před Vánocemi - trháme listy ze stromků.

4. měla jsem super narozeninovou oslavu s obřím muffinem coby dortem!! nej nej nej :))

5. všem děkuju za pohledy, dopisy a balíčky. Opravdu mě to těší, jen bych vám všem ráda připomněla, že cestuju s krosnou, takže sice se mi všechny ty nádherné věci líbí, ale pokud mi něco chcete ještě poslat (máte na to poslední cca měsíc, pak balim kufry z napieru), tak maximálně něco praktického, co se dá sníst nebo tak něco. Já sice ocenuji vaší snahu a tak, ale nějak si neuvědomujete, že to budu muset celý rok vozit s sebou na zádech a nebo to poslat poštou domu (což je trošku zbytečné ne?). Ale aby nedošlo k omylu - MÁM Z TĚCH VĚCÍ FAKT RADOST ... jen prostě je to zbytečná zátěž a už takhle přemýšlím, co všechno vyhodím, takže mi prosím už neposílejte žádné "kravinky", děkuju (a teď to zase vypadá, že jsem nevděčná)

6. už jste někdy viděli dva bazénky uprostřed totální divočiny? :D já jo (tam jsem právě ztratila tu baterii)

7. hostel oplývá nikoli mlékem a strdím, nýbrž spoustou Čechů.. až je to k nevíře - člověk odjede do zahraničí, aby si procvičil angličtinu a místo toho tady pořád slyšim samou češtinu.. co na to říct :D ale s některýma z nich je fakt sranda

8. pokud mi chcete poslat sponzorský dar ve formě financí, pošlu číslo účtu na požádání :D:D


To je asi tak všechno, o Vánocích nemá smysl nic psát, prostě se tu pořád jen chlastalo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat