čtvrtek 24. listopadu 2011

Bez práce nejsou koláče aneb bez koláčů to taky jde



Tak jsme bez práce.. je to celkem opruz, v pátek nás pustili domů dřív (asi už před jednou) s tím, že v neděli máme napsat, jestli půjdem do práce. Tak jsme v neděli napsali a přišla nám odpověď, že nás nepotřebujou.. nicméně kluci, co pracujou s námi, tak do práce jít měli. čili nám bylo jasné, že jsme asi dostaly padáka. Výhodu to mělo jedinou - mohly jsme si pěkně přispat. A když jsem pak druhý den vstala, tak jsem se dozvěděla, že kluci sice do práce jeli, ale když tam dorazili, tak je zase poslali domu s tím, že práce neni. Tak jsem si říkala, že my jsme na tom byli o dost líp :) ale stejně, to je jednání k po*rání.

Takže už se tu teď týden válíme doma. Já jsem udělala nějaké zápisníky, ale potřebovala bych dokoupit takové ty kravinky kolem, aby to bylo echt pěkné a když není práce = nejsou peníze a když nejsou peníze = nemůžu nakoupit kravinky :( takže to zatím dělám bez všech mašliček a ozdob a jako je to sice taky pěkný (protože jsem holka šikovná), ale s mašličkou by to bylo hezčí :D

Taky jsem přes to delší nepsaní zapomněla sdělit světu a tedy i vám, že jsme tu měli "super" spolubydlící :D byli to tři němci, vypadali dost mladě a většinou na nás jen valili oči a nikdy pořádně ani nepozdravili a pak jsem jednou na posteli našla externí harddisk se vzkazem, že si tam můžeme stáhnout hudbu jakou chceme a že tam můžeme klidně i něco nahrát. Takže jsem si stáhla spoustu hudby, co mi kapacita mého hadru dovolila.. a hlavně jsem u něj objevila CELOU DISKOGRAFII BACKSTREET BOYS!!! :D takže to jsem samozřejmě musela mít (stejně jako diskografii Metallici/y - sakra to vypadá blbě v každym případě :D ..). Nahrála jsem mu tam nějakou hudbu a Maruška mu půjčila notebook, at si vybere sám. A za dva dny měla Maruška na posteli další dopis, že by s ní (nebo s námi? ono je to těžké, když psal "you":D) chtěl strávit víc času, že už je znuděný ze svých kamarádů. Maruška mu ale nikdy neodepsala a oni za dva dny ojdeli, takže z toho nebyla žádná pořádná aféra, kvůli které bych se jí mohla smát. Nechápu ale, proč nám nikdy neřekl nic osobně, protože anglicky uměl dost dobře.. ale kdykoli nás potkal, tak jen mlčel.

Dlouho mi ale vrtalo hlavou, proč jsou pořád zalezlí v pokoji, když se venku udělalo tak krásně.. a po jejich odjezdu jsem na to přišla - prý měli alergii na sluníčko, všichni tři :D tak to teda nechápu, proč jeli na Zéland .. :D

Taky se nám sem přistěhoval Johannes, další němec (mám ho někde na fotce, má takový velký kukadla) a je s nim docela sranda, je to děsnej bordelář, zakovápám neustále o jeho věci, protože má postel naproti mně. Tenhle týden byl nečekaně vystěhován do auta na jednu noc, protože Ashley ho nějak nepochopil a měl dojem, že odjíždí, přitom on neodjížděl a Ashley už sem nastěhoval nějakou japonku. Ta se zase druhý den přestěhovala někam do pryč a Hannes se vrátil k nám :D už mi ten jeho bordel začínal chybět (což jsem mu taky řekla, hned jak jsem ho viděla). Takže už zase můžu vesele zakopávat o jeho věci a nemít výčitky, že tu mám sama bordel :))

Budu muset to naše bydlení někdy vyfotit, mám pocit, že spousta z vás má o tom zbytečný iluze :D je nás tu 8 dohromady na palandách a je tu všeho všudy jedna a půl skříňky na těch 8 lidí, takže opravdu to tu neni žádný luxus. Mně to celkem nevadí, co mi vadí je věčně vlhká koupelna. Ale nejsem doma, musim si zvykat :)

Taky mi dorazil balíček od Lucky (díky Luci, moc :)). Připadala jsem si jak na dětském táboře, kdy se rozdává pošta.. až na to, že jediný člověk, komu sem chodí nějaká pořádná pošta jsem já :D Ashley už si ze mě dělá srandu, že mi sem pořád chodí nějaké dopisy a balíčky. Ale já jsem ráda, protože se mi samozřejmě stýská, takže kousek domova (jako třeba Mila sušenka od Lucky) mi udělá radost vždycky :) a navíc mi to všichni záviděli :D

Ted už jsem prakticky dva dny zalezlá v hostelu. Včera jsem vázala zápisníky a dneska mi je silně nedobře - no znáte to, chudáci ženský :( no dneska jsem totálně na odpis, celý den jen spím a je mi zle, vylezla jsem z pokoje asi jen 4x a to proto, abych si uvařila čaj a udělala nějaké jídlo. Ani nemám náladu sedět venku a pít pivo (nebo cokoli jiného, protože hlavně nemám náladu sedět venku a kohokoli vidět). O Marušce skoro nevim, ona je furt někde ve společnosti, takže to zvládá hravě za nás obě.

Před dvěma dny sem do hostelu dorazila parta čechů - 4 kluci, počítám, že o něco málo starší než já. Takže už asi vlastně ani ne tak moc kluci :D Bavila jsem se s nima jen chvíli, jeden z nich anglicky moc neumí a zbytek se tak nějak domluví, spíš jde asi jen o zvyk, že jsou v novém prostředí. Nicméně přijeli s nějakou agenturou (nebo aspon s nějakym jakože "delegátem" co jim tu měl zařídit práci a všechno potřebné) a trochu jim nalítli, protože nejen, že zaplatili zbytečně přemrštěnou částku za věci, které platit vůbec nemuseli, ale ten chlápek (mimochodem prý taky čech) jim řekl, že jim zařídí IRD číslo, účet v bance atd. za 700 NZD od každého!!! Přitom účet i ird číslo se zřizujou zdarma a s tím, že jim ještě v rámci té ceny sežene práci. Nějak jsme to s Maruškou nepobraly, ale řekly jsme jim, at se na chlapa vyprdnou a Maruška to s nima druhý den oběhala zadarmo (a oni se jí odvděčili obědem a krabicí piv :D). Neskutečný co?

Taky vám musím říct, že už jsem zas bez internetu, vypršelo nám měsíční předplatné a rozhodly jsme se, že si další kupovat nebudem, protože je to drahé a nefunguje to skoro většinu času a ted když už zas nemáme práci, tak jsou to vyhozené peníze. Takže mě můžete možná někdy potkat ve starbucks, kde si dám kafíčko a mají tam wifi a nebo u i-site, kde je taky free wifi. Musím se na to ještě poptat holek :)

A víte co? Teď jsem si pustila soundtrack z LineageII a padla na mě taková nostalgie, jako bych se vracela domu... jak se asi moje krásné holky mají v křemíkovém nebi..







Žádné komentáře:

Okomentovat